Volkers neemt per 1 april Reliëf over

Volkers neemt met ingang van 1 april 2017 prepressbedrijf Reliëf uit Putten over.


De overname van Reliëf past geheel in de groeistrategie van Volkers, hiermee breidt Volkers zijn productie-mogelijkheden verder uit. Reliëf is al 20 jaar een toonaangevend bedrijf op het gebied van beelddragers voor de verpakkingsindustrie dat kwaliteit, snelheid en betrokkenheid hoog in ’t vaandel heeft staan.

Groeistrategie Volkers
De klanten van de label- en verpakkingsdrukindustrie stellen zeer hoge eisen aan kwaliteit, snelheid en leverbetrouwbaarheid. Volkers speelt daar als toeleverancier op in door verdergaande automatiseringsoplossingen aan te bieden, met een zeer grote plaat - en sleeve capaciteit en een State of the Art machinepark. Met de overname van Reliëf helpen wij zo onze drukkerijklanten om hun marktpositie verder te versterken.

Reliëf onder eigen naam in de Volkers Groep
Reliëf zal onder zijn eigen naam doorgaan in de markt en wordt onderdeel van de Volkers Groep. “Ik ken Harry van Asselt, directeur van Reliëf, al lang en we hadden altijd al een goede relatie met elkaar. Als we wat moesten uitbesteden wisten we elkaar te vinden. Gewoon een fijne collega”, zegt Rick Volkers, directeur van het gelijknamige bedrijf. “Harry van Asselt gaat mee naar Volkers en wij hebben heel bewust gekozen om de naam Reliëf in stand te houden. Reliëf heeft een sterke naam en hun klantenrelaties zijn zeer hecht”. Samen met Reliëf kunnen wij onze klanten een brede dienstverlening en zeer grote capaciteit aanbieden. De keten vraagt om nieuwe samenwerkingsvormen, waarin vertrouwen en transparantie leading zijn. Medio april gaat het bedrijf fysiek over naar Nijkerk.

Volkers
Al sinds 1925 verzorgt Volkers design, artwork, prepress, flexo beelddragers en opslag van digitale verpakkingsdata voor retailers, merkeigenaren en drukkerijen. Te midden van een snel veranderende wereld laten we ons niet afleiden van onze zaak: het gewone altijd ongewoon goed doen. We hebben liefde en passie voor de verpakkingen die we maken en voor de klanten die we hebben. Wij zijn er trots op om voor hen te werken, dit doen we tenslotte al bijna 100 jaar. Als echt familiebedrijf is continuïteit voor ons belangrijker dan de waan van de dag. De wereld verandert sneller dan ooit. Door op tijd te schakelen, blijven we voldoen aan de behoefte van onze klanten. Open staan voor nieuwe ontwikkelingen en in beweging blijven, dat is de uitdaging waar wij voor staan.

Harry van Asselt (directeur Reliëf) en Rick Volkers (directeur Volkers) bestendigen de goede relatie

 

Gepubliceerd op:  21 maart 2017 349 x bekeken
Categorie:  Leden nieuws